Snabb uppdatering

De senaste dagarna som gått. Lite svennebanan I know! Men har fullt upp med mitt liv just nu = inge blogg.

Fredag:
Upp med alarm för att vara säker på att hinna möta upp Malou och hennes Stella i tid. Ner på stan och fika på EsspressoHouse.
Efter fikan mötte jag upp min kära svärmor för att gå på invigningen av nya Tårtverkstan. OMG Jag är lite småkär i butik(och ägare) haha Köpte lite nya spritstillbehör och fina hjärtanströssel. Det blev även lite shopping på Lagerhaus... Fler koppar och tillhörande skålar. SWEET
Sen gick vi hem till svärmor för att äta pizza och mysa till Let's Dance.

Lördag:
Mysmorgon med hela familjen innan vi tog bilen till IKANO. Shopping Shopping!! En ny dator, klänning och tights till mig, överkast till sängen och lite blockljus.
Efter en heldag därute med resten av Östergötlands befolkning, tog vi oss ut till mina föräldrar för lite fika och mys. Aimee var på sitt sämsta humör till och från efter att hon inte sovit på hela dagen tyvärr, men det fanns många glada stunder också. Vi fick hela Astrid Lindgrens samling av DVDs! TACK!!
Sen hem för RobinsonFinal och filmmys.

Söndag:
Jag har fått sova till halv tolv!! TACK älskling! Snart ska vi in i duschen innan vi far iväg till Citygross med svärmor.
Sen ska jag ta en hurtig promenad runt ån med min vän Linda innan vi ska mysa med varm choklad.


Hur har er helg sett ut??
Kommentarer
Postat av: svärmor

lite lik din faktiskt...=)

2010-01-31 @ 19:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu