Söndagkväll

Då har den sista dagen på denna vecka snart gått förbi och vi har numer ett rent badrum, ingen smutsig disk, cupcakes i kylen och jag har fikat med Emma! Känns som om man kan ta och få tillbaka det vanliga livet med rutiner och allt vad det innebär igen. Skönt!
Älskling börjar skolan igen imorgon och jag ska gå ut på promenad för att röra på fläsket så att säga;) Sen ska jag även lyckas boka in en fika eller två med mina tjejer. TO LONG AGO!!

Sen vill jag även rikta ett STORT GRATTIS till en vän(vågar inte säga vem) som ska bli mamma!! ÅÅ Vad kul. Så glad för er skull. Puss på er! ♥

Nu ska vi se klart på Långfilmen på tv4; Johan Falk. Inget jättemärkvärdigt med dessa filmer enligt mig, men helt ok söndagsunderhållning.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu