Svar till dig Frida

Kände det blir lättare att skriva ett litet inlägg tillägnat dig än att svara i kommentatorsfältet;)

Det var verkligen inte min mening att förolämpa dig eller någon annan heller angående att vi gör vår egna mat. Och jag säger inte att någon är dålig förälder för att deras barn får barnmatsburkar, dom är ju inte förgiftade! haha Däremot så menade jag på att(i vårt fall) det blir så himla mycket billigare att göra vår egen + att jag vet exakt vad min dotter får i sig.

Jag har gjort ett inlägg angående pengarna och att göra egen barnmat. LÄS HÄR
Och så kan jag rekomendera "Stora Boken om Barn" - en bok om graviditeten, förlossning och barnets första 6år. Den har allt! Och i den finns massor av bra recept för att göra mat till sina barn.




Och sen det här med rån och majskrokar.... det är INTE klassat som godis. Iaf inte enligt mig eller någon annan jag pratat med. Majskrokar är ju bara majs och luft=)

Och amningen...
Jag ammar inte i den bemärkelsen att hon äter som en måltid, däremot så "tuttar" och snuttar hon då och då. Mest kvällstid och natt, bara för att det är mysigt nu för tiden. Jag har ju inte längre silikonnapparna som gör det hela jobbigt och krångligt. 

GOD FORTSÄTTNING TILL DIG OCH DIN FAMILJ OCKSÅ. Och tack för att du och många andra är snälla och länmar avtryck. Fortsätt gärna med det

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för svaret!!

Tog det inte som en förolämpning när du skrev att du gör egen mat =)

Som sagt alla gör ju sina egna val.



Och vi kan välja att köpa färdigmat och göra egen.

Alla har ju kanske inte den möjligheten.



Man ska ju kunna diskutera, , ur diskussioner kan man både ändra åsikt och få nya ideer anser jag.

Och jag gillar ju din blogg för du är så öppen om allt runt dig och din familj.



Ha det gott!!



2010-01-03 @ 08:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu