Pantsamlare

Jag vill verkligen inte klaga på att det är sommar och sol. Men denna hetta är helt galen! Jag jobbar ju natt och då om någon tid på dygnet, borde det ju vara svalt! Men icke... Det var 25° ute när jag slutade vid 03. Svettigt värre när man har arbetarbysor som inte andas för fem öre och ett arbete där man inte är still.

Men jag ska inte klaga. I denna hetta dricker folk ofantliga mängder med dricka och de lämnar då sina flaskor och burkar på tågen = Pant till mig! :)
Jodå, jag är en pantsamlare på jobbet! Det ger jävligt bra med extrapengar och jag värnar om naturen genom att inte slänga burkar i skräpconteinern. Bra va? Det var bland annat panten under maj-juni som betalade min dotters kalas.


Nej nu är det kaffe framför fläkten och pepp inför arbetspasset som börjar klockan 17.00! Aimee somnade vid matbordet under lunchen så det är lugnt och skönt nu.(och med det menar jag att hon inte gnäller för att hon är trött och har tandvärk. Vilket hon gjorde för några minuter sen)




 

Jag sa till Aimee: "Kan du le till kameran?"
Då fick jag första bilden.....

Jag sa en gång till: "Kan du le på riktigt?"
Då fick jag den andra  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu