Bulan

Glömde skriva igår om Aimees lilla olycka. Hon råkade välta en stol över sig. Stackars! Men det var inte så allvarligt som hon själv ville få det att låta... tror de andra mamorma blev lite oroliga, men min dotter har ju ärvt min dramaqueen-sida ;)
Hon fick sig dock en liten bula över näsa och kind, även om det gått ner tills idag är hon lite blå runtomkring. Så jag tycker nog lite synd om henne ändå.



försökte zooma in en bild från igår, syns lite bättre på hennes kind.
Min älskade lilla stora tjej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackars liten..

casper han ramla på gruset här hemma igår och ser hemsk ut i ansiktet han med...

2010-05-27 @ 13:56:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu