Det är fort man glömmer vissa saker i livet.

Jag vet att jag mådde dåligt under min graviditet, att det verkligen inte blev så som jag trodde min graviditet skulle se ut. I min fantasi skulle jag ju må bra, vara pigg, smal med en liten kula etc.
Det är nästan så att jag mår mer dåligt över min graviditet nu när jag suttit ner och läst om den. Det är som om allt var skit... usch och fy säger jag och ryser! haha

Jag är glad att den är över, att förlossningen är över. Att min dotter är här. Hon är hel och välskapt, hon växer och utvecklas. Hon är frisk och hon är min. ♥
Hon är den enda jag vill ha också. Skönt att jag funnit en man som redan innan vi skaffade barn, alltid bara velat ha en. Själv har jag ju från början velat ha två. Men inte längre... går inte igenom den persen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu