Drömmar hos IKEA


I Aimees rum står redan Hensvikseriens Skötbord/bokhylla och Spjälsäng. Och vi vill fortsätta inreda hennes rum i den stilen så ett måste är ju att ha Hensvik garderoben!(idag har vi ju bara en ful furubyrå och gammal svart klädhängare till hennes kläder) Men i vår ekonomiska sist så har vi helt enkelt prioriterat andra saker före just den garderoben, så när ettårsdagen börjar närma sig, ser jag det som en helt natrulig sak att önska sig till Aimee :)

 


En annan sak som kan vara bra att ha är ju stolar och bord i hennes storlek, och då hittade jag denna på ikeas hemsida! Hur fina som helst och inte alls dyra. Sen vet jag inte vilken färg på stolen som skulle bli finast... Även bordet fanns ju andra färger - och det kan ju vara bra att ta en annan färg iochmed att barn gärna ritar på annat än papper ;)
Kommentarer
Postat av: Malin

Nog vill de rita någonannanstans alltid. Typ tapeten i vardagsrummet.. Bella ritade under bordet i köket jämt. Så de var inget jag märkte först..

2010-05-27 @ 17:49:05
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken massa fint.

Önskar vi hade haft ett rum till Casper som man kunde inreda...

2010-05-27 @ 21:15:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu