Nervöst....

Nu börjar jag känna av mina nerver inför imorgon när jag ska på möte!
Jag tror på min idé. Jag tror att det finns en efterfrågan och att det skulle gå bra för mig. Men frågan är om hon jag ska på möte med, tycker detsamma.    :S 
Vi får helt enkelt se hur det går imorgon. Men nervös, ja det är jag verkligen! Vilket jävla kliv jag tar! haha

Sen så är jag nervös över hur jag ska klara av allt.... tror att allt kommer bli så mycket lättare när Jocke går på sin pappaledighet och inet har skola och plugg att tänka på hela tiden.

 
Kommentarer
Postat av: Anna R

Det kommer gå skitbra! Presentera dig lugnt och sansat och beskriv allt du har tänkt så kommer det gå toppen! Och ställ frågor!

Tur att Aimee inte verkar nervös iaf..;) Hihi!

2010-05-17 @ 18:01:33
Postat av: svärmor

satsar man inget så kan man ju inget vinna =)

2010-05-17 @ 19:09:05
Postat av: Lundis

Jag tror också det kommer gå bra =)

Jag ska tänka på dig imorn och hålla tummarna!

Puss

2010-05-17 @ 19:10:32
Postat av: anette

inga problem, du vet vad du gör.....

2010-05-18 @ 09:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu