På rätt väg


Har ju som tidigare sagt startat ett nytt liv, nyttigare och bättre. Här kommer några av de nya maträtterna jag vågat mig på! Annars så äter jag numer av salladen som kommer på tallriken på restaurang, testar och smakar av allt nytt. Samt att jag köper hem grönsaker! :) *Stolt och klappar på axeln*

 Pastagratäng med tomat, färsk basilika och mozzarella.
 TacoFishCake med ris, tacochips och dipsåser.
 Pasta och Lax med ruccola, rostad mandel och egengjord citronolja.

Annars så har jag från den 20april till idag gått från 78kg ner till 72,4kg. Och måtten ser ut som så här:
- 8cm runt midjan 
- 5cm runt magen
- 2,5cm runt lår
- 5cm runt bröst
- 2,5cm runt stuss
Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad du är duktig! JAg blir så imponerad!!! Hur många dagar var det som du endast åt soppor? Och byter du ut några mål fortfarande? Kram Johanna

2010-05-13 @ 08:33:54
Postat av: Kim

Duktiga duktiga Anksi :D du e grym, klarar av att banta på ett fokuserat sätt...

Uppfostra och ta hand om världens finaste flicka, som har världens bästa mamma.

O så mitt i allt jobbar och fixar med ditt nya cupcakes företag!



You Rock Anksi!!

Massa Pussar

2010-05-14 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu