Kärlek

Igårkväll på jobbet, när jag väntade in det sista tåget, satte jag mig med min mobil och kollade på videos på Aimee. Kärleken och värmen jag kände(känner nu mer såklart) är obeskrivlig! Tänk att den där lilla spillevinken på filmen i min mobil, är MIN dotter. Hon är en del av mig och en del av den man som jag älskar.


Är inte det helt galet? Att hon har en liten del av mitt dna och en liten del av Joakims dna i sig. Att hon har varit i min kropp....


Det blir bara bättre och bättre, känslan av att vara mamma. Det där som var så jobbigt de första månaderna när jag kände mig instängd, trängd och ensam. Då när allt var mörkt och ingen förstod.
Nu får jag höra MAMMA varje dag. Jag får kramar, pussar och kärlek tillbaka av min fina dotter. Min gris som igår lärde sig säga två nya ord, "BONG" - Ballong. "BOM" - Kom. 



Jag är så stolt över min dotter! Jag är så glad över att se på henne och veta att hon är en riktigt trygg individ, en människa som kommer stå för den hon är. Det känns så underbart att få se hur hon utvecklas och blir ett barn - för i mina ögon är hon ju fortfarande bebis! haha

Just nu står hon och kollar på tv i sin pepparkaksklänning, med napp och snuttis i famnen. Mysdag har vi idag. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu