Myyyyyyyyys

Det känns som om jag är bakis idag. Lämnad ensam med en skitunge som pillar/slår/kladdar/slickar på allt hon inte får.... Micron, Tv:n, alla sladdar, lampknappar, spisen, spegeln  Ja ni fattar. Hon är så pillig i fingrarna att det är galet.

Lite kan vara att hon behöver lite mer stimulans. Nu har hon varit hemma mer än en vecka från förskolan... Blir så när mamma har lediga dagar mitt i veckan. Sen blev hon ju sjuk igen, men är nu friskförklarad av doktor Anders. Hoppas det inte kommer tillbaka bara! :) Men nästa vecka går hon alla dagar! Annars är det ca 2-3 dagar i veckan. Skönt som fan att slippa ha henne på förskola varje dag, heldagar. (För hon går nästan bara halvdagar) Det är bra att hon får vara hemma med sina föräldrar och veta att hon har en stabil grund i livet och hemmet.
Hon är ju redan trygg i sig själv, vilket gör att hon är väldigt framåt och tar för sig. Hon pratar gärna med folk och blir inte rädd för folk.




Jag känner att detta kommer bli en lång dag. Nu är hon iaf road med lite sugrör! haha Snart ska vi dammsuga. Hoppas det går, lite varannan gång som hon tycker det är kul. Måste iaf göras idag för imorgon fyller jag ju år och ska ha kalas!

Men först ska jag rycka upp mig med lite kaffe och hoppas på att jag blir piggare. Vet ju en till som kommer sova middag efter lunchen iaf! ;)

Hoppas ni alla får en superbra fredag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu