Bakfylla från helvetet.

För nästan två år sen, hade jag min sista riktiga fylla. Vi var på Oktoberfest i Cupolen med mitt jobb. I fredags var det dags igen, men då var det avskedsfest för mg och dom andra som fick gå i somras.
Jag hade så jäkla kul, slappnade av och släppte loss. Fick två glas vin över mig utan att bry mig speciellt mycket. Vi dansade, skrattade, gick ut på Harrys och jag bara njöt av att vara mig.


Det känns så förbannat skönt att få vara mig, utan att ha några förväntningar på hur jag ska vara eller reagera på vissa saker.
Det känns så skönt att få vara Angelica utan att vara rädd för att dom ska döma mig eller tycka jag "förändrats" så mycket och blivit "tråkig".
Med dom får jag vara precis så som jag är, utan att bli dömd. :)



TACK mina fina gamla arbetskamrater för en underbarkväll, synd bara att jag fick sota för det igår. Bakfylla från helvetet och jag trodde döden knackade på min dörr under första delen av dagen. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu