En vanlig dag?

Idag har vi från start varit i fullgång! Städat, plockat och rensat lite. Hoppas på att komma igång och få min garderob/klädkammare i ordning snart, men ska inte hoppas på för mycket ;)

Efter lunch kom mina fina svärföräldrar på fika och lägenhetskoll, tror att både cupcakes och lägenhet fick godkänt. Och som pricken över i:et hade dom med sig en kanonpresent!! Diskmedel och Tvålpumpar från CultDesign!! Jag är lyckligast på jorden(ja, jag är materialistisk. Inget jag skäms över). Har ju suktat efter såna länge, men har ju inte haft råd eller känt att prio ligger på att köpa det :)




Efter fikan skulle Älsklingen göra sig iordning för lite fotboll med grabbarna. Men han tog sig bara till trapphuset, sen fick svärfar komma tillbaka och köra en blödande Jocke till sjukhuset.... Jag kände mig så jävla maktlös och övergiven när han var iväg och tankarna flög mot svarta mardrömmar hela tiden.
Han skulle hoppa över de tre sista trappstegen i trappen och glömde bort sin långa längd(1.90) så han slog i huvudet i trappstegen ovanför = stort jack i skallen. Sjukhuspersonal limmade ihop honom och skickade hem honom hel igen. Tårarna och ilskan över hans klantighet kom när ham kom hem kan jag lova - ett tecken på rädslan av att förlora honom. ♥


Sen kom fina Jessica och Linda över på mys och fika. Så jävla längesen vi sågs! Ska bli så gött att få jobba normala tider på skiftschema, så man kan träffa folk någon gång. Mycket cathing up blev det, så dom åkte nog ine hem förns halv elva.


Nu kallar snart sängen. god natt.
Imorgon kommer lite mer recension om Pampers Active Fit :)  
Kommentarer
Postat av: svärmor

absolut, en mysig lägenhet och gott fika<3

2010-09-26 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu