Grisen sover.Grisen sover. I sitt lugna bo....

... hon är inte farlig, bara man är varlig. Men man kan dock, men man kan dock Henne aldrig tro!!


Jag fick sovmorgon(jobbar ju sent inatt) och blev väckt av den busigaste av dom busigaste ungarna ni kan tänka er! Leendet var från öra till öra och ljudnivån högre än min(jodå, hon kan hon med).
Hon springer ut och in till sovrummet, kastar sig mot sängen och pratar högt med ett språk jag inte förstår. Jag förstår bara att hon är glad och lycklig. Och det värmer.


Hon är det finaste jag har i mitt liv! Min alldeles egna lilla monsterunge som mer än gärna slår på spegeln, snor fjärkontrollen, kastar kameran i golvet, river ut varenda plastbunke i köket och som klättrar upp på fönsterbrädan varje minut hon får chansen..... men det gör inget. Hon ä ju alldeles underbar ändå!



 i sin förstora badrock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu