Grace Kelly

Har hämtat hem grisen som, när jag jobbar natt, går halvdag på förskolan = 07.30-12.15.
På vägen hem kände jag hur våren bara spred sån värme genom hela mig och jag känner mig så jävla lycklig! Fan vad härligt det är när den känslan sprider sig och man stannar upp en sekund med ett leende på läpparna.


Trots att solen inte skiner, så är vårkänslorna totala idag. Man ser lite överallt hur arbetare kämpar med att få bort grus och gamla löv. Och när i varje rabatt har vackra små blommor blommat ut och det är fan ett säkert vårtecken! Och kvittrande fåglar som i var och varannan buske jobbar på att skapa små pippibebisar ;)


Sitter nu och lyssnar på en gammal goding som verkligen är mig, sommar och kärlek. MIKA - Life in Cartoon Motion. Favoriten är såklart fortfarande Grace Kelly och jag kan inte låta bli att studsa lite när jag sjunger med.
Så kom igen! Sjung ut! Våren är här, sommaren är på väg! :D




Nyvaken fis igår morse, i sin nya fina tunika från finaste farmor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu