KLASSFESTEN

Jag har inte haft så kul på flera år! Och dansat så mycket sen innan jag blev gravid!
Herremingud vad jag har mått dåligt idag. Men det har varit klart värt varenda öre jag lagt ner på gårdagen :)

Maten som klassfesten skickat till Platå var tydligen så pass dålig att den inte gick att servera, så Platå fick laga ny mat åt oss.... STORT TACK för det!

Tänk vad tio år kan göra. Hos vissa har tiden stått stilla och vissa har förändrats så man knappt känner igen dom. Ett fylleslag utan dess like, svetten rann och skrattanfallen avlöste varandra gång på gång. Djupa samtal och minnesanekdoter. Ja, det går inte säga något annat än att det var en toppenkväll!




Tårtan som jag bjöd på, till de få som kom, på förfesten igårklväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu