Oh My God!

Idag har det varit en härlig vårdag med massor av bus och mys här hemma. Och när Aimee gått för att sova natten lång, tog vi föräldrar tag i det hela med rensning av kläder, saker vi inte använder och städa upp balkongen! Så nu är det rent och fint :)
Gött att få bort sånt som man inte behöver, vill ha eller använder. Det som inte slängdes, gick till Myrornas conteiner. Vinterkläder har blivit bortplockat och nerlagt i källaren, medan vårkläder och skor har fått komma fram!


VI ÄR PÅ GÅNG!
VI ÄR LADDADE!
VI ÄR TÄNDA!


En annan sak som gör mig laddad och på gång är helgen som kommer. Fan va kul det ska bli med lite reunion från högstadiet och kalas för älsklingen!
Hoppas er måndag varit minst lika bra som min.











För övrigt så vill jag även tillägga att det är helt okej att sluta läsa min blogg om man inte kan ta att jag har åsikter, står för dom och är ärlig med vad jag tycker. 
Tycker du annorlunda än mig? Säg det och ta en diskussion, kanske vi båda kan lära oss någonting nytt. Det är alltså helt okej att diskutera och kommentera om man har något bra eller konstruktivt att skriva.
Men sitt för fan inte där hemma i ditt bittra liv och tro att du kan känna mig, kan veta vem jag är eller liknande, bara genom att läsa bloggen. För här visas inte ens hälften av mig och mitt liv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu