Påskhelgen som gått...

Två dagar in i påskhelgen är avklarade, nu är det två kvar och dessa ska INTE spenderas med annat än oss tre i lilla familjen. :)
Vi var under långfredagen ute hos min farmor & farfar på middag med min familjesida. Skönt att vara ute nästan hela dagen så ungarna kunde få springa fritt och busa. Blev lite mindre gnäll då ;) Sen fick dom ltie påskpresenter, ett flygplan och ett stort pussel! Älskar själv pusslet redan nu då det är stora bitar, färgglatt och härligt. Perfekt för Aimee. TACK!!

Igår, på själva påskafton fick vi påskbord hos finaste svärisarna med Jockes familjesida. Även här fick ungarna lite påskägg, detta med en peng för att köpa skor och lite äpple&choklad. TACK!!
Efter en heldag med mat, bus och skratt lämnade vi kvar grisen och for på grillfest hos Jessica & Petter. Riktigt najs med årets första grillning och hemgjordpotatissalladfrånhimlen :) När klockan gick fortare än fortast blev det tyvärr ett abrubt  slut på kvällen och vi åkte med bussen in till stan. Där fick jag för mig att en spontanutgång med bästaste Linn(som bor uppe i Norrland nu för tiden och aldrig är hemma) och finaste Kim(som jag inte heller träffar så ofta längre)!!
Jag mår som jag förtjänar efter dessa dagar med lite sömn, mycket mat och dryck - men oerhört fantastiskt sällskap! ♥




Efter att ha sprungit barfota hela långfredagen fick grisen tvätta sina fötter i diskhon när vi kom hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu