Themeparty

Denna helg är det jobb dygnet runt som gäller. Vanliga städkärringjobb och så AngelicasCupcakesjobb :) Sen så är det stenhård planering och förberedning inför nästa helgs späckade schema kan jag lova! 


Lördagen 9/4:
Jag ska ha förfest här hemma innan det är dags för klassfest, 10år efter högstadiet. Ska även bjuda(läs göra reklam för mitt företag) på tårta tänkte jag.
Söndagen 10/4:
TEMAKALAS för Älsklingen!! Hans födelsedag har inte blivit firad "på riktigt" senaste två åren, så jag slår på stort och har temakalas! :) Rött, Vitt, Fotboll, Arsenal.




Så det är lite bakning att göra under en vecka framöver om vi säger så. Men det är ju kul! Och älskar att ha tema, för det blir lite lättare att komma på dekorering och så.
Aja, nu har jag svamlat klart. Back to work!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu