Fult språk

Jag har nog det största ordförrådet av fula ord, svordomar och klumpiga uttryck.
Jag är hetsig och aggressiv.
Jag är framåt och säger vad jag tycker.
Jag tänker inte efter innan jag talar.
Jag skriver fort och intensivt när jag är upprörd.


Mycket här i vår värld påverkar mig, tyvärrl ite för personligt och in på livet. Jag blir så fruktansvärt upprörd och engagerad - har alltid varit sån....
MEN jag är inte rädd för att erkänna detta. Jag är inte sen med att påpeka mina brister och att jag kan ångra att jag skrivit något för fort och förhastat. Och även om jag arbetar med att tänka igenom vad jag ska skriva här på bloggen - så blir det ibland ändå plumpt och rätt på. Då med fula ord, påhopp och ogenomtänkta formuleringar.


Det är, vad jag förstått, lätt att missförstå vad jag menar. Speciellt när det handlar om ämnen jag inte är så välinsatt i. Därför ber jag er, mina underbara läsare, att kommentera!
UPPLYS MIG.
GE MIG KÖTT PÅ BENEN.
KOM MED FAKTA.
VAR INTE RÄDDA ATT "SÅRA" MIG ELLER LIKNANDE. Men gör det gärna med lite bättre finess än mig, konstruktiv är den bästa då jag inte behöver ta åt mig personligen. :)


TACK IGEN TILL ER ALLA! Diskutera mera :)




TILLÄGG:
Jag vet att jag inte är ensam om att tänka saker som "jävla idiot", problemet är nog att jag säger det öppet och offentligt. Ofta utan att veta bakgrund till beteende eller handling tyvärr. Men hey! Jag är inte mer än mänsklig! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu