Imorgon smäller det

Nerverna kommer krypandes och jag känner att jag har ganska mycket att göra imorgon, så hoppas att dagen rullar på bra. För imorgon är det jag som börjar som gruppledare! Fan vad jag är nöjd över detta! Och stolt. För jo, det får man vara ;)

Sen börjar jag bli fullbokad med beställningar hos Angelicas Cupcakes i september också! Och det är ju inte fy skam. Några beställningar för oktober och november har också kommit in! :) Behöver jag ens nämna hur lyckligt lottad jag känner mig?? Det känns underbart i livet just nu och jag känner att jag går omkring med ett leende på läpparna mest hela tiden. 
DOCK var det inte ett leende jag hade på fejjat när jag körde omkull med cykeln på väg till förskolan.... 



Min nye bästa vän!
Just nu kör vi premiärkörningen :)

Kommentarer
Postat av: svärmor

hur gick det med dig....inget brutet =D och det var en snygg maskin,

Lycka till i morgon och du vet ju att du fixar det. kram

2011-08-31 @ 20:45:19
Postat av: m. ♥

Ha en grym kväll tjejen! Vad ska du göra i helgen? Hoppas allt är bra med dig.

2011-08-31 @ 21:16:31
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



Sugen på nya smycken till ett lågt pris? Kolla in http://stylegirl.se , och missa inte vår sommarutförsäljning!



IDAG ÄR DET FRI FRAKT PÅ ALLA BESTÄLLNINGAR, PASSA PÅ!

2011-08-31 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu