Lugn dag.

Idag vaknade jag på bästaste sätt av mig man som pillade mig på ryggen och Daisy purrade upp intill mig. Aimee hon valde att inte delta i operation väckamammafråndedöda, utan kollade istället på lite film. ;) Tyvärr så hördes det ju in från det öppna föndstret att vädret var från helvetet och ingen härlig familjedag utomhus skulle bli av!

Vi har därför lekt med duplo, läst böcker, ritat, rensat i källaren, bakat och myst framför film idag. En riktigt härlig och lugn familjedag alltså. Skönt eftersom att det var den enda dagen på hela veckan som vi alla tre var hemma hela dagen lediga. (Dock börjar ju jag jobba ikväll kl.21.00...)



Leka med vatten är kul. Ytterliggare ett plus till Trädgårdsföreningens nya lekpark :) Även om den var trasig i torsdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu