Matvrak

Vi är lite inne på att Aimee, blandat med trotsålder, är inne i en växtperiod nu. För hon äter som om det inte finns någon botten. Och det brukar hon alltid göra när hon växer :)

Annars är hon inne i den roligaste perioden hittills! Hon gör så mycket roligt, hittar på bus som får mig att skratta så jag gråter och hon är så glad! Det roligaste och härligaste som finns just nu är att hämta henne på förskolan, då hon ger ifrån sig ett glädjetjut och "mammmmaaaa" när hon får syn på mig. Sen springer hon fram till mig och ger mig den härligaste kramen och säger glatt "min mamma hämta mig".
Det värmer i hjärtat så jag vet inte vart jag ska ta vägen när hon kramar mig så där hårt och pussas. ♥ Det bästa beslutet ever att sluta med p-ring och skapa ett nytt liv!




Hon har ju också börjat räkna. Vet inte om hon förstår, om hon upprepar vad hon hört eller så....
Hon pekar dock på saker en och en, säger; "en. tå. te. fyla. fem." Sen tar hon en pause för att fortsätta; "otta. nie. tio. MÅNGA!" 
Men det är bra att hon börjat nu hemma, för snart sätter de igång med matte på förskolan. Yep. 

Det är matematikmaterial som heter ”Ett och två – stå på tå”. Detta material introducerar, på ett lekfullt sätt, matematik för de yngsta barnen. matematikmaterial som heter ”Ett och två – stå på tå”. Detta material introduceras, på ett lekfullt sätt, matematik för de yngsta barnen.
Kommentarer
Postat av: linda

hej!

läste att du hade p-ring innan er dotter kom till. jag har idag p-stav men är ej nöjd så ska kanske testa p-ring istället, men har inte hört så mkt om vad folk tycker om den. så dina erfarenheter vore snällt. tack på förhand!

2011-08-24 @ 12:44:18
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu