New in the kitchen

När jag har varit borta mestadels av dagen på jobbet så har det av min Joakim passats på att fixa lite i hemmet kan jag lova! Notera mer än gärna att vår kökslampa ÄNTLIGEN hänger mitt i taket, rakt över bordet och inte snett.... ;)  Jag älskar våra nya köksmöbler och de passar oss perfekt. Ett stort plus i kanten är stolarnas "överdrag" som skyddar stol och gör den mer bekväm att sitta på.





Sen har ju min svärfar varit här också! Fixat trall på balkongen har han gjort. Underbar och härligt! TACK TACK!!

 
När jag lämnade hemmet och när jag kom hem :)



Som om detta inte var nog har min älskade sambo dessutom tvättat, dammsugit, diskat, lagat mat två gånger och varit ute på äventyr med grisen. Men så är det ju när man är hemma ;) Love you darling ♥

Kommentarer
Postat av: svärmor

riktigt fint =D

2011-08-06 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu