Starstruck!

I fredags hann jag precis hem för att göra mig iordning inför kvällens galaj! Middag och hederligt skitsnackande med massor av skratt hemma hos Lina med Tina och Elin och Martina. Sen for vi ner på stan och gick ut på Harrys efter ett pitstop på Charken. Väl på Harrys så dansar vi så att svetten rinner samtidigt som jag och Tina blir så pinsamt starstruck på dj:n.

Jag har sagt det förut och skäms inte för att erkänna det igen. Jag är så pinsamt kändis"kåt" och blir helt till mig när jag ser en kändis. Oavsett vart personen är känd ifrån. Vet inte varför, men kan till och med peka och säga "men titta! Det är ju han/hon från tv!"  hahaha


Kvällens dj på Harrys hade jag en ganska stor förälskelse på, för sisådär 10-15år sen när han var med i en känd såpa på tv4. Daniel från Skilda Världar har sadlat om och han gjorde ett superbra jobb i sitt bås tycker jag. Bra blandning, fick igång alla på dansgolvet och skapade härlig stämning.
TACK kära vänner för en härlig kväll och tack Bengt Dahlqvist för att du så snällt ställde upp på att fotas med en karatefull småbarnsmorsa från Linköping med en uns av kändiskåthet! hahahaa


Lördagen spenderades till 90% i sängen pga dåligt omdöme vad gäller alkoholintaget på fredagen.... Älsklingen tog väl hand om mig och vårt barn så jag fick skämmas i lugn och ro ;) Dock har jag varit på benen idag och hunnit med att ha besök av två finfina vänner, diskat och busat med lillgrisen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu