Älskade barn!

Jag skrattar så jag gråter vid middagsbordet när Aimee ska berätta om något som hänt på förskolan för mig och Jocke. Det går i rasande fart och vi förstår knappt hälften. Det är min dotter det! haha
Något som är ännu roligare är att se hur hon utvecklas mer och mer för varje dag som går(och det går fort!!) - för hon blir bara mer och mer lik mig. Sättet hon pratar på, hur hon är, hennes humör, hennes busighet. ♥




Annars då?
Jodå, tackar som frågar ;)
Jag mår bra, men känner att jag oroar mig för mycket över saker som varit och saker som skulle kunna vara. Jag har svårt att slappna av när jag ska gå o sova, så jag får inte tillräckligt med sömn. Men jobbet flyter på bra och jag tror på en bra avslutning på detta år på jobbet med mycket nya erfarenheter.

Vardagen behöver jag dock inte oroa mig för.... ;)
JobbJobbJobb. Hushållssysslor. Barn. Man. Bakning. Planering.


Det som är kvar av veckan:
På torsdag är jag som idag lite gräsänka på kvällskvisten, så jag passar på att njuuuta av lugnet och baka.
På fredag ska jag jobba lite extra och så ska vi på utvecklingssamtal för Aimee på förskolan.
På lördag är det heldag med tjejerna, julgodis ska göras, lunch ska intas och julklappslek ska lekas! Sen får vi se om det blir lite viiiin och lite daaaans på det.
På söndag får vi besök av Z & V som ska busa livet ur grisen och deras föräldrar som ska få snacka lite skit och fika med mig & Jocke.
Kommentarer
Postat av: anette

Ville bara passa på att önska dig coh din familj en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR.

stor julkram från din trogna bloggläsare i sthlm

2011-12-15 @ 12:11:13
Postat av: Angelica

Anette Fina du!! Tack detsamma. Jag hoppas du får en riktigt härlig jul! :)

2011-12-18 @ 20:19:46
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu