Klappregn

Lilla familjen har fått så många och fina klappar iår. Vi känner oss lyckligt lottade och är väldigt glada över allt vi fått. Hoppas det är ömsesidigt med alla som fått klappar från oss ;)
Jag fick; en klocka och mystofflor från mina ♥an på julaftonsmorgonen. Sen fick jag en "må-bra-korg" med gott att äta, ansiktsmasker, lushtvål, vin etc.
Jocke fick; en parfym D&G och whiskeystenar från mig & Aimee på julaftonsmorgonen. Och så fick han ett exlusivt whiskeyglas.
Tillsammans fick vi pengar, handdukar, bäddset, presentkort etc.

 


Aimees lista är en klass för sig. Men när man är liten så blir det ju lite fler paket ;) Hon leker för fullt med det mesta på sitt rum. Och hon hade inga som helst problem när vi plockade bort många gamla leksaker, en stor säck rättare sagt. Vi är ju av den tron att barn inte behöver för många leksaker. Speciellt inte om de inte tillför något i dess utveckling, kreativitet eller fantasi.
Hur som helst så fick hon bland annat; dinosaurier, kaffebryggare & brödrost, duplo, Käpphäst - Lilla Gubben, tågbaneräls och tillbehör, kassaapparat, bäddset, leksaksmat, Villa Villerkulla-dockhus med Pippi, Annika och Tommy, maxipärlor och pärlplattor med mera...

BILDREGN FRÅN JULHELGEN
 







 

Kommentarer
Postat av: svärmor

jag tror att alla var helnöjda med paketen, maten och sällskapet, tack för den här julen <3

2011-12-26 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu