Renbäddad säng

Mannen bäddar sängen med rena lakan och jag längtar till att få krypa ner. Finns det något härligare än att vara nyduschad och få kryppa ner i en ren och mjuk säng?
Kvällen har bjudit på bakning, diskning, duschning. Och så har jag betalat räkningar och skatt. Svarat på mail. Planerat. Fixat med julkorten. Busat med katten. Och kollat på lite tv. Jag är trött. Extra trött efter att ha varit tvungen att åka till Norrköping för att städa tåg.
Idiottjuvar som stulit kopparledningar så det blev stopp för våra tåg...

Imorgon ska jag ta igen lite kontorstid. Men ser mest fram emot utvecklingssamtalet med K på förskolan. Vi har ju en riktigt bra diaol och relation med all personal på förskolan, så jag är inte nervös. Men spänd över att få veta lite mer i detalj om hur hennes utveckling går :)



Tårtan jag gjorde i veckan till Micke som slutar på förskolan.
Kommentarer
Postat av: Anna R

En blogg jag tror du skulle gilla. Jag kollade in första gången idag, ritkigt rolig!

Läs detta inlägget t.ex:

http://www.ketchupmamman.se/2011/11/en-traktor-vore-val-gulligt/

Kram på dig:-)

2011-12-17 @ 01:13:56
Postat av: Emma

Men wow vilken tårta! Nån gång ska jag gå nån sorts kurs där man får lära sig göra såna fina. :)

2011-12-19 @ 17:52:58
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu