Arbetsskadad

Idag hände det. Jag ramlade och slog i så utavhelvete.... Högerknä är svullet, småblått och gör ont nästan hela tiden. Vänster hand gör också ont och vänster ankel. :(
Började böla, mitt på perongen och ringde upp stackars Jocke som inte kunde göra så mycket.
Typiskt mig, ramla mitt bland folk och börja tjuta! haha

Annars då? Jo, jag är seg och trött i skallen. Det känns liksom som om jag går i slowmotion mest hela tiden. Tror att jag jobbat för mycket. Svårt att slappna av och ta det lugnt. Alltid något som "måste göras" eller "bör göras". Men så är det att vara vuxen och ha barn. ♥


But do you know what? I love it!
Det har varit och är, bland det sjukt jobbigaste i mitt liv att skaffa familj och allt som kommer med paketet. MEN det är värt varje ögonblick då det är mitt liv och jag älskart.
Men jag tycker det ska vara lite kämpigt ibland, kännas lite jobbigt och gå emot en lite då&då - för annars kan jag inte veta när jag har det så där riktigt bra! :)


Kommentarer
Postat av: svärmor

vårdcentralen nästa!! hoppas att det inte är nåt allvarligt, sköt om er. kramis

2011-02-24 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu