Magont...

Ibland undrar jag varför jag gett mig in i detta... Inför tårtbak och dekorering och allt vad det innebär är jag så spänd och glad. Under tiden förbannar jag mitt intresse för jag är så rädd att misslyckas. Innan leverans så är jag så jävla nervös för att göra min kund besviken. Men när jag väl lämnar tårta så blir de ju jätteglada och nöjda!!

Nu sitter jag här med ont i magen som kommer efter att all nervositet och spänning har släppt. Typiskt mig! haha

Idag har jag lämnat en Spidermantårta. Grabben blev jätteglad så då är jag det med :) Och nöjd!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu