Nytt schema

I helgen börjar ett nytt schema på jobbet. Så i fyra månader framåt blir det lite lugnare på tågfronten(pga omfattande banarbete...) och det kommer då innebära nattjobb för mig igen samt mindre förskola för Aimee. På både gott och ont.
Det blir också jobb varannan helg. Tråkigt men sant. Så jag har kollat i kalendern och ser att varannan helg jobbar jag, resten har en massa skoj inplanerat :) Inte är jag ävl fullt uppbokat, men ändå. Kul att ha lite saker att se fram emot.


Exempelvis så ska vi kolla på Zilla & Totte i Cupolen nästa helg. Ni vet, buktalaren med sin apa som vann Talang på tv4! Sen har vi planerat in en jobbfest och så är det kalas i Norrköping etc. Massor av skoj!


Nu är det dock massor att göra med helgens tårtbeställningar.
Kommentarer
Postat av: Maria

i kvällens program, kvällsöppet med ekdahl ska marcus birro diskutera det nya hemmafrusidealet. det kanske kan bli nått intressant att debattera om. för övrigt tycker jag att det du gör har du verkligen talang för. så go for it girl!! ett tips som du kanske redan vet men att smälta choklad på löv och sen låta det svalna kan bli jätte fina dekorationer.

2011-02-23 @ 20:19:08
Postat av: Catarina

Och gud i himmelen, i can´t stand her.

Jag klarar verkligen inte av henne. zilla alltså.

Men jag hoppas ni får trevligt =)

2011-02-24 @ 12:43:29
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/
Postat av: Angelica

Maria Vad synd att jag missade programmet! Men behöver jag ens säga vad jag anser om hemmafruar ;)

TACK TACK för din fina kommentar! Det värmer att höra när det finns de som tycker jag är bra på det jag gör :)



Catarina Vad är det du säger?!?! Varför inte?? haha Hon och apan är ju underbara :)

2011-02-24 @ 19:00:00
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu