Underbart!

Det är så jävla skönt, rent ut sagt, att komma iväg och bort från stans surr och stress. Att få komma bort från allt! Och att få komma hem till folk som uppskattar ens sällskap, som lyssnar när man pratar och som man själv tycker om att vara med. ♥

Det behövdes verkligen kan jag lova. Nu börjar snart en ny arbetsvecka så det känns bra att ha varit iväg och laddat upp batterierna lite.
Dock är jag så mätt av alla god mat och fika som man knölat ner i magsäcken! ;) hahahaa

Mellan måltider och kaffe med tårta så har vi hunnit med att mysa framför brasa, promenad i både regn och solsken, bus och lek, massor av prat och skratt samt att kolla på melodifestivalen och inse att jag inte har så jätteolik musiksmak som min farfar! TACK för en härlig helg!


 
 

Jag hoppas att ni därute haft en lika bra helg som vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu