110101

Svårt var det att skriva nya årets datum idag kan jag lova! haha (Skriver lite checklistor med datum på jobbet) Annars har dagen rullat på helt okej, men med en trötthet som inte är nådig mot mig. Så det fick bli att sova 1,5h efter jobbet.

Gårkvällen var mysig coh lugn. Vi orkade hålla oss vakna och uppe ända till halv tolv! ;) Sen försökte jag febrigt somna - svårt när det är fyrvärkerier nästintill ända in i sovrummet. haha

Imorgon vankas en tripp till IKEA, kalas för systersonen Kevin och fika hos svärisarna. NU - lite vin och mys med min älskade man ♥



Nyårstalet höll Aimee iår(dock mycket gammal bild). Runt kvart i tolv vaknade fisen av kissig blöja och smällare. Skönt var det ändå att hon inte var rädd när det smällde massor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu