Jag har en idé

Det finns en grej, som jag inte vågar säga exakt vad det är, som jag är så jädrans sugen på att försöka genomföra. Men frågan är HUR? Och kommer någon verkligen vilja delta om "lilla jag" lägger fram idén??? Kanske om det inte är just "lilla jag" som står bakom, utan företagaren och ägaren av Angelicas Cupcakes ;)

Jag ska pitcha min idé till min fina vän som jag ska fika med på torsdag. ♥
Men nu ska jag fortsätta skissa på min idé och lite annat som är företagsrelaterat. Jag njuuuter och tror på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu