Som att gå in i en vägg

Jag har åkt på en förkylning som total täppt till varenda por i mitt ansikte... Så det känns tammefan som att ha gått in i en vägg, går inte andas med näsan för den är full med snor och går inte andas med halsen för den brinner och rivs.

Men jag är inte bitter! Jag har all tid i världen att ligga ner och vila ut på just nu ;) hahaha





ÄSCH! Jag dricker lite kaffe, sätter upp det lilla hår jag ha på huvet och kämpar på. Har en ersättare för mig på jobbet så jag slapp åka dit iaf. Så nu är det bara att jobba med bröllopsmässan som gäller. Tre dagar kvar, sen står jag där nervös.

Vad kommer folk ställa för frågor och kan jag ge dom något svar?
Vad kommer folk tycka och kan jag ta dålig kritik?
Är jag redo att möta en miljon(nej, kanske inte så många...) bridzillas som hysteriskt vill ha det perfekta bröllopet? 

Jag har iaf ett par bra idéer, några som är klara, några som jag arbetar på oh några som ska göras idag.
Här är en sneak peak




Kommentarer
Postat av: Malin

Har du också fått dåligt immunförsvar sen du fick barn? Tycker de var inte länge sen man läste att du var förkyld sist..

Krya på dig och hoppas de inte blir värre..

Lycka till på bröllopsmässan

2011-01-28 @ 11:51:31
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: svärmor

krya på dig och du kommer att fixa mässan galant =D

2011-01-28 @ 12:25:20
Postat av: Angelica

Mullis Nej, det kan jag nog inte påstå. Men eftersom att min sambo går i skolan och Aimee går på förskolan så blir det en hel del bakterier som dras hem.... Att man själv jobbar som städare och tittsomtätt får nya arbetskamrater hjälper ju inte tyvärr :/



Svärmor TACK!

2011-01-28 @ 12:48:37
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu