Trist

Vi lånade bil igår för att åka till IKEA och på kalas. Tyvärr hanns inte IKEA med, så vi fick låna bilen till idag! TACK!! Så nu ikväll har vi varit där.... eh... Vet inte om det var fel på mig, men kändes så jäkla trist! Utplockat, tråkigt dåligt med inspiration :/
Vi hade bestämt oss för att köpa två stycken LACK vägghyllor, vita - tror ni det fanns några? Nope. Varken långa eller korta. Får se om det kommer in några senare i år.

Kom iaf hem med ett par korgar till hallen, en LERBERGhylla till hallen, ett par ramar och en golvlampa till vardagsrummet. OCH det finns fortfarande pengar kvar på mitt presentkort :) SWEET


Nu vankas det snart rostade mackor och varm o'boy. Go kväll!




 
♥ Fisen en solig vinterdag vid ån ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Angelica!

Kolla på ikeas hemsida, välj vilken vara du letar efter välj sedan varuhus och sedan se lagersaldo, så ser du precis hur många som finns hemma, gör jag jämt om det är något särskilt jag vill ha, och inte vill åka i onödan. krya på dig!

2011-01-04 @ 16:24:33
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu