Veckan som gått....

Min vecka som gått!

Måndag: Jobba. Hämta grisen. Laga middag och städa hemmet.
Tisdag: Lämna grisen. Jobba. Hämta grisen. Laga middag och arbeta med Sockerdekorationer. Fikabesök av min morbror Jonas.
Onsdag: Lämna grisen. Jobba. Hämta grisen. Laga middag och ha fikabesök av Lundis.
Torsdag: Jobba. Arbeta med sockerdekorationer och Jessicas födelsedagstårta. Ha ensammys framför tv:n.
Fredag: Göra klart Jessicas födelsedasgstårta. Lämna grisen. Jobba. Hämta grisen. Äta, duscha och fara iväg på tjejfest hos Jessica.
Lördag: Baka examenscupcakes åt Palle samt leverera dessa. Hämta hem mina älsklingar från Tannefors för att åka hem och äta middag. Nu sitter vi här framför tv:n med lite vin och njuter av lugnet.

Och detta komma skall!
Imorgon ska det städas lite här hemma och sen får vi fikabesök av min syster och hennes kille. :)
Måndag: Ledig från jobbet för jag ska på med Nyföretgarcentrum. Sen ska jag arbeta hårthårthårt med dekorationer inför Bröllopsmässan.
Resten av kommande vecka kommer enbart gå åt till jobb, grisen och bröllopsmässan! Whish me luck ♥



Handgjorda och ätbara rosor gjorda av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu