Aimee

Idag har vi skrattat och bråkat om vartannat jag och min fina lilla Aimee. Hon har min envishet, dåliga tålamod och starka vilja :) Vi tog bussen till Gamla Linköping och tog en promenad till Valla för att möta upp Jessica & Petter som över helgen är barnvakt åt grabbarna grus. Minigolf stod på schemat och vi satte grisen på att vara bollkalle. ;) Behöver jag ens nämna att det var jag som kom sist? don't think soooo

Ikväll är det obligatoriska So You Think You Can Dance! Och till det blir det ett glas vitt eller två. Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hon kommer att gå långt den tjejen :-D

2011-07-29 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu