Hästen!

I närheten av stugan finns det hästar. Bara det är ju underbart, så att Aimee kan få gå på promenad och titta på dom. Men nu finns det dessutom ett otroligt vackert kolsvart föl! Hur mysigt är inte det? 
Aimee och hennes farmor gick och hälsade på dom igår, och ungen var i extas när dom kom tillbaka kan jag lova. "Titta hässen mamma!"


Dock så får pappa agera häst när det ska ridas ;)



Min svärmor har massor av vackra blommor och även om jag inte är någon fotograf så blev jag faktiskt nöjd med dessa... haha
 



Så här lycklig är grisen när vi släpper henne lös. Alltid med ett smultron eller jordgubbe i munnen, sand mellan tårna eller gräs i håret ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu