Nya köksblommor!

Vi börjar varje morgon på samma sätt jag och min lilla gris. Hon ropar på mig från sitt rum, sen sätter vi på filmen Trassel/Barnen i Bullerbyn och så myser hon i soffan medan jag vaknar till och fixar frukost. Frukosten äter vi i köket vid köksbordet - tillsammans - sen myser vi lite i soffan framför filmen igen. Mamma dricker kaffe och grisen målar i sin nya målarbok med Pippi Långstrump, samtidigt som hon följer filmen med ett öga. :)


Nu på morgonen blev det både jordgubbar i vaniljyoghurt, macka och vindruvor till frukost! Hon är så tokig i frukt att jag får sluta köpa hem för mycket, magen hennes blir inte alltid så glad över ett helt paket vindruvor ;) Men hon sitter imorse iaf och äter frukost samtidigt som hon säger "blomma fiiiin" och pekar mot fönstret. Ungen såg det före mig! En av blommorna på nya växterna har redan börjat slå ut. :) yey!





Ville inte byta ut mina bågar med murgröna, men dom började utsöndra någon typ av klibbig vätska och började dö... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu