Tålamodet tryter lite....

Idag mår jag bajs efter att flertalet gånger helt och hållet tappat tålamodet och varit en "dålig mamma". Skäms och vill gråta över min dumstridighet!
Aimee testar den nya grejen med att "slå dövörat till" samtidigt som hon busskrattar och springer. Och detta har skett mitt på stan ut mot vägen, in i butiker med dyyyra saker i barnhöjd och liknande. Jag har liksom inte hunnit stanna upp för att ta ett djupt andetag när ungen tar språng mot en trafikerad väg... då tappade jag all förnuft!


Mina hjärtan ligger sen flera timmar tillbaka och sover. Jag sitter uppe för att ta lugnet och få lite egentid. ;) Men nu börjar det nog allt grusa i mina ögon också. Typ som hos denna donna tidigare idag ....


Kommentarer
Postat av: Lina

Theodor gjorde samma idag rakt ut i gatan lyssna inte för fem jäkla öre. Det var ju bara att låsa vagnen med Elvira och springa som en galning efter (då i den stunden satans skitungen)Varpå han tror jag jagar honom och är skit lycklig...

2011-07-20 @ 15:01:20
URL: http://inathunberg.blogg.se/
Postat av: svärmor

tänk att de flesta barn tycker att allt som vi vuxna vet är farligt....är kul eller en lek, kramis

2011-07-20 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu