Tjohojaja

"Imorse" sprang mannen i huset ner till ica och köpte nybakta frallor till frukosten. Lyxig lördag vettni ;) Och under frukosten tror jag vi skrattade mest hela tiden då grisen vaknat på sitt bästaste humör och bjöd på spex och trix. Underbara unge!

Sen for dom iväg på cykeln för att möta upp Aimees farmor på stan. Själv stannade jag hemma och njuter av att ha lite lugn och ro. Även om jag har hunnit med två maskiner tvätt, vikt ren tvätt, bäddat rent i sängarna, plockat leksaker, diskat, bakat och snart ska jag hoppa in i duschen!


Kvällen bjuder på fika på stan med härliga brudar. Nice!




far och dotter spelar minigolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu