Vattendjur

Jag tog inte med mig kameran till plaskis, men kommer defenitivt ta med den nästa besök kan jag lova! För det måste visas bilder på hur ungen "simmar" runt i vattnet, utan att ens kunna simma. Hur hon slänger sig ut, hoppar, skvätter, plaskar och busar som aldrig förr.
Hennes läppar blev blåa och hon skakade - men gå upp, det ville hon inte! ;) Men det är lite så det ska vara på sommaren, när man har kul. Det ska liksom inte ta slut och man vill ju inte gå hem.


Stora idolen är hennes äldre kusin Maya, så om Aimee skulle "försvinna" så är det bara att kolla runtom Maya ;) Vi får väl se hur road kusinen är när de kommer upp sig i åldern lite. haha


Nu ska vi bara mysa och ta det lugnt.


Fina blomstret jag fick av min käre man härromdagen ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu