Det finns så mycket...

...att titta på när sommaren kommer till oss.


Aimee på promenad med sin cykel.




Idag är det tårtbeställningar att fixa med, men tar en kortare pause nu för att dricka kaffe! Lunchen sen ska spenderas, även denna dag, på stan fast med Anna och Clara - bästisarna från gamla klassen i Nypan! Lovely! :) Får passa på när man äntligen hittat en dag som passar för alla tre. Ska även ner på stan för att handla lite sistaminutengrejer till tårtorna som jag insett alldeles för sent att jag inte hade hemma.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
För 7år sen tog jag studenten...
Imorgon tar lillasyster Rebecca studenten. HERREGUD! De enda gångerna som jag faktiskt känner mig "gammal" är just när mina minsta småsyskon påpekar lite snällt för mig att de inte alls bara är 5 och 8 år längre.

Imorgonkväll ska jag även på ett till examensfirande! Fina Lundis är numer arbetsterapeupt(stavas det så?) och det ska firas ute hos hennes föräldrar. Så en späckad dag imorgon.
GRATTIS till er båda och tack för att jag får vara del i erat firande ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu