Ett paket kommer lastat med...

... massor av kläder(ÄNTLIGEN!) Mestadels till mamman i grisfamiljen då det är hon som är i störst behov av kläder. REA säger jag bara REA! I likie. I likie alot ;) Men lillgrisen fick också lite, bland annat ett par coola basketkängor! Dom är göna och glittrar.
Min fina man fick ett par röda shorts. Han är inte överförtjust, men jag hoppas han vill ha dom ändå för att han var väldigt snygg i dom. haha




Nu har jag arbetat mitt nästsista pass. Sen är det S E M E S T E R :D  Imorgon är det 10-15 som gäller och efter det ska jag ner på stan och fira med middag ute med min familj!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Då slutar vi samtidigt idag gumman och jag har oxså semester fr.o.m idag :-)

/Pappa

2011-07-01 @ 07:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu