God morgon

Blev väckt av grisen som så snällt ropade "mamma! mamma!" innifrån sitt rum. Där står hon med igenklistrade ögon och en blöja fylld av kiss. Stackars liten!!
Gårdagen gick jättebra att få bort kladd som kommer mest hela tiden, men imorse var hon som förbytt och jag fick inte torka något alls enligt henne. :( Det gör mig så ledsen när hon får ont eller tycker något är obehagligt - för när det kommer till en eventuell ögoninflammation, jag då måste jag ju torka bort skiten! Men vill samtidigt inte att hon ska känna obehag inför någonting jag gör......




Gammal bild på mammas älskade tröttfis.
Hon är lik mig på det viset; det SYNS på henne när hon är trött och det MÄRKS på hennes sätt att vara
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu