Confessions......

Jag är kändiskåt. Kan inte rå för det... Jag blir så exalterad nu när jag tittar på Ellen Degeneres på tv, där de har ett helt överraskningsprogram för henne då hon fyller år. MASSOR av STORA kändisar kommer in och överraskar henne. Bland annat JULIA ROBERTS! Hon är ju liksom inte med i nåt talkshowprogram. Har aldrig besökt Ellen tidigare! Jag bara skrek rakt ut och klappade händerna....

Så ja, jag erkänner. Jag är en pinsam kändiskåt människa.
Sitter här ensam.
Aimee sover och Jocke är i skolan.

Men jag bjuder på det idag. För solen skiner och jag har tagit mig ur mjukisbyxorna, betalat alla våra räkningar och mår bra.
Love to you all!!!! 


Vad har ni för pinsamheter att bjuda på?? I DARE YOU ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu