Dumma pappa!

Idag har vår lilla, men ack så stora, tjej visat på enorma krafter att slå ut mammas tålamod .... Och på eftermiddagen när vi skulle äta visade hon lärt sig att kasta mat på ett sätt vi aldrig sett förut! Jag höll på att ramla av stolen av den chocken.

Efteråt blev jag bara ledsen då hon lärt sig säga "dumma pappa. dumma pappa." Dock tror jag inte att hon vet vad hon säger. Men det gjorde ont för mig att höra, men mer ont för Jocke. För det kom igen senare när de satt i badet.


Men så här är det att vara förälder... det är motgångar, prövningar, tålamodstester och konstanta bergochdalbanor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu