Genusinspiration

JAG ÄLSKAR LADY DAHMER! Min största inspirationskälla när det kommer till genuspedagokik och rätten till att vara den jag är.

Tack vare henne fick jag upp ögonen för genus.
Tack vare henne känner jag mig lite mer säker i mig själv.
Tack vare henne vågar jag att skippa rakningen ;)

Hon sätter ord på det jag känner och tänker. På ett rakt och ärligt sätt. På ett öppet och genuint sätt. På ett riktigt och intefejkat sätt.

DETTA INLÄGG visar på hur hennes två barn, Ninja och Tamlin(av olika kön) har samma kläder på sig i samma åldrar. BARN SKA FÅ VARA BARN! Titta och begrunda. I love it!
Kommentarer
Postat av: anette

detta har absolut inget med ämnet att göra men jag ville bara tipsa om en blogg som jag hittade.

www.johannastartor.blogspot.com

Hon gör helt otroliga tårtor. Du som gillar att baka kanske uppskattar hennes blogg.

kram kram

2011-03-07 @ 09:49:18
Postat av: Frida

Eller hur, hon ä bäst!

2011-03-07 @ 17:25:12
Postat av: Angelica

Anette TACK för tipset! Du har helt rätt i att hon gör grymma tårtor :)

2011-03-08 @ 18:22:53
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu