Hon har en bästis

Aimee sa idag; "Neo kul. åka." Och så visade hon med handen hur man åker ner för en rutchkana!!
(Jocke fick berätta att hon menade just kanan och att dom tagit fram den för barnen att åka på inne på förskolan.)

Jag blir så jävla stolt att jag nästan spricker! Vilket underbarn jag har ;) MOAHAHAAHA Nej då, men visst känner vi väl alla så om våra barn? Att de är så duktiga och tidiga i sin utveckling, att vi gärna stäcker på oss och stolt berättar om deras bedrifter.
Det hör lite till tycker jag, även om det ibland går till överdrift och det blir någon typ av tävling... Hoppas innerligt att ingen tar illa vid sig då jag talar om min dotter och hennes utveckling.

För då kan jag tala om att livet som mamma till Aimee är långt ifrån en dans på rosor dag ut och dag in. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu